CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, June 3, 2008

Tagged by Mama-Syira

Aik!!! mama-syira dah pandai tag2 orang yer...ok..ini jawabannya ye..silalah baca..

Apa Yang Anda Suka Tentang Suami Anda
- Kelakar (kalo tension..mmg boleh hilanglah..esp bila die buat expression muka)
- Cool (x lah gelabah cam minik dia nih..ekekkeke)
- Sgt Teliti (wohooo..aku tabik bab ni..kalo tengok dia menjahit..mak aiih..kemasnya kalah aku)

- Penyabar melayan karenah "hangin" binik dia ni
- Sgt Softspoken.. :))

Adakah Anda Seorang Yang Romantik?
Yer..Saya seorang yang momentik..En. A jugak menyatakan demikian..muahahahha
:D
malahan beliau menyatakan beliau agak kagum kerana kemomentikkan saya...kakakakkaka...

Luahkan Perasaan Sayang Yang Lahir Dari Hati Yang Ikhlas Untuk Orang Tersayang
Abang, Ailebiu beri strong..


Apa Yang Anda Mahu Dari Pasangan Anda?
Kebahagiaan, Kegembiraan dan Kasih Sayang yang berpanjangan...

ni je ker nak tanyer...soklan lain takde?...(tanye dgan penuh eksen) akakkakakak..:P

aku nak Tag pada yang dah berumahtangga jer..so aku nak tag...mereka2 ini..;p

beskut (ko tukarlah..ape yg ko suka pada minik ko)

maya ( buat jgn tak buat)




1 comments:

mama-syira said...

eleh eksen nye.. :P