CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, June 10, 2008

Ada Apa Dengan 10 June?

Ada Apa?? Tentulah istimewa..sebab ia adalah Hari Lahir aku.... yang keberapa?...tentulah yang ke doblas.. ...kekeke..percaya ke?..tak caya..mmg lah tak caya..sebab aku belum doblas lagi.baru 11..wakakkakaa... kul bape?..aku dilahirkan tepat jam 12:32pm..
kat maner aku dilahirkan? .. Sepital Besar Segamat, Johor..aku kire johorian ker?..
Tapi Mak org Melaka. ..
Arwah Abah pun orang Melaka..so kirenye aku orang melaka lah ek..
ekekek..tapelah..melaka ker...johor ker...
aku tetap rakyat mesia..bukan PATI, PITA, atau seangkatan dengannya ..ihik..

manyaknye hadiah..susah2 jek.. :P

Time kasih buat En. A kerna mengwish malam tadi....AILEBIU taw..
Time kasih buat MAK kerana melahirkan aku kedunia ini.. sayang MAK
Time kasih to Erin kerana sudi mengwish dlm blog ko (x cukup dgan kad yg dihantar.. masuk dlm blog lagi..emel lagi...chating lagi....tq dear..)
Time kasih wat ayu..kerana sudi bagi aku KAD...wahahahaa...nebes ek ayu.smpi tulisan pun teraffected samer... wakkkakakaka....
Time kasih buat Mr. M kerana pagi2 buta dah esemes aku
Time kasih buat Kak Gee kerana pun same..pepagi dah esemes
Time kasih wat
farah, anis..
Time kasih wat family yang sibuk esemes aku dari semalam...kihkihkih
Time kasih wat seme2 yang mengemel...dari semalam smpi pagi tadi..(ofismate, classmate, etc) Thank you all..
Semoga doa-doa kalian dimakbulkan Tuhan..Aminn.............

Luv,
WhiteTulips

2 comments:

rizz said...

Dear CTCPAY,

HAPPY BIRTHDAY 2 U.....!!
May your dream comes true....!!

Anonymous said...

Kak Rizz..tengkiu...
InsyaAllah..