CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, June 5, 2008

Roti Jala dan Kari Ayam

roti jala bersama isterinya iaitu kari ayam..ekkekeke (kualiti gamba agak kuran memuaskan..kerana guna hp ye.harap maklum)

Dah lama dah teringin nak makan..last buat masa bulan posa tahun lepas..pastu x buat2..kebetulan semalam...en.A telah mengemel aku..katanye..die tamo nasik...nak makan kuih2 katanya..tp tak tau nak carik kuih kat mana malam2 buta then aku pun..terus sajes kan nak wat roti jala dgan kari ayam....dia ape lagi..melompat lah...
sbb feveret die.. :)
Jangan ditanya nape tak masak kari daging ok..I tak makan daging...sejak azali..En. A kalo nak makan I boleh masakkan..ckp je masak aper..tp sebab die pun tak kisah...so I ape lagi..syukurrrr.... :D
so balik semalam..pas hangin2 tak dpt isi minyak..sbb sume stesen penuh..aku pun masak dan menjala lah dgan penuh perasaan..kejap jer..1/2 jam dah siap.. :))
hasilnyaaa..wallaaa.........shedap.. :P ingat tak abis...licin..akakakakakkaka............ni lah hasilnya kalo masak dgan penuh kasih sayang ye anak-anak sekelian.. kweng.. :P

5 comments:

Anonymous said...

nak cikittttt...hahahhaa

mama-syira said...

nampak shedap tapi shedap ke? akakkaa..

rajin isteri mithali ni. malam2 pun menjala. isk isk

Anonymous said...

shedap lah di tekak laki aku dan aku...wkakakakak..di tekak jiran2 idoklah aku tawu..wakakak.

Erin - Ibu Qistina + Qaisara + Qamilia said...

elok je terletak cantik jala-jala kuning keemasan itu..i likeeeeeeeeeeeee (sila baca nada Ika AF heheheh )

Anonymous said...

tengkiu erin..
akakakakka..
mula2 nak gulung..pastu malas
so letak lah gaya gitu
takpelah..janji jelita ..awwww