CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, June 25, 2008

From US With Love


Disebabkan boss aku baru balik dari menghadiri conference di Arlington, Virginia dari 9-13th June, then sambung cuti dari 16-23th June..(wahh.sakan)...so bila die masuk ofis tadi..(semalam die meeting whole day)..pagi2 tadi die soh aku distribute cekelat kat dpmt..then..utk aku..adalah spesel sket kan...ekkekeke...
ala.org len tak heran agaknyaa..aku je yg heran...sbb pemberian orang kan...so aku sgt2 menghargainyaa.dia bagi losyen n body spray VS dan juga beraneka jenis cekelat.... ni lah bestnye boss pompan..die tau ape kite suke ...even aku takde lah dok kirim handbag Coach ker..Aigner ker..(mcm sesetengah orang..errkkk)..segan aihh.....
so ni lah hadiahnyaa yg aku dpt.. hiks..wangi tau..suke sgt.. TQ ye Puan...saya sgt soka.. :D



manggiii..ihikss..

3 comments:

mama-syira said...

emmm manginyeee...pakai malam jemahat...

whitetulip said...

ahahhaha..
malam jemahat ye..
baiklah puan ..

Erin - Ibu Qistina + Qaisara + Qamilia said...

bestnya...tumpang tengok jelah...
nak amik baunya... jauh...
kecualilah ko post kat aku di sini hehehe :D