CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, June 2, 2008

Cite di Pawagam Yang Telah Berjaya Ditonton

Ni yang latest aku tonton aritu..besama dengan bekas tunang .. :D, aku bagi 5/5..aku suke..sgt saspen ok..cite best..tak ngantuk...n kelakar pun iyer... suka sgt....

Narnia pun dah tengok.....best jugak...tapi slow sket lah....bekas tunang dah ngantuk2 ..ahahaa...sebab yang nak nengok sgt ialah haku.. :)
so..tahan jelah ye En. A... :P
Teknik CGI yg digunakan menyamai cite LOTR...reksasa die lebih kurang jek..saspen gak....
aku bagi 4/5 bintang.. :)



Ni pun dah tengok....fes day kuar terus tengok malam tu.. :)
besttttttttttttttttttttt...!!!!!!!!! sgt2..
nganga je mulut tengok..ahahahhahaa........................
ni pun aku bagi 5/5

Kesemua movie ini telah ditonton di Cineleisure Damansara... :)
what's next?.. Superhero?...hehehe...tengoklah nanti.. :)))))))




4 comments:

Anonymous said...

uhuhuhu, byknye dah tontonn..aku gak yg dah 8 bulan tak tgk movie..=(

whitetulip said...

aler..aku ni berdua...ko bertiga..susah sket..nnti2 gi tonton ek..

Anonymous said...

puan2 bunga sekelian ada gak menonton. gua ni dah nak dekat setahun lebih weh tak gi tgk wayang. huhu

whitetulip said...

aler puan2 sekelian..
nnti curik2 masa k???