CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, June 25, 2008

Laksa


sape suke makan laksa..ni laksa hasil buatan aku..kalo korang perasan...tu ada ..fishcake n fishball.........ha..tu sytle aku kalo masak laksa..suke letak seme menda alah tu... saje bagi kuah die berisi ..kekekekekekke.........................ala..sure kata.."kacang jer.."..ye lar..sume org pun leh masak menda ni..tinggal nak ngan tak nak je kan.....menda senang..campak2 je dah siap..ekekekeke... kalo sape nak rase..sila lah dtg umah aku..nnti aku buatkan.....ler..ape wat muke lak..aku siyes ni..nak dtg ckp...insyaAllah..ak masak kan..tapi sedap ke idak tu...heheheheh...sendiri mau rase lah..tapi setakat ni..takde lagi yg pengsan or cirit birit hasil memakan masakan aku...hiks..
nilah...laksa buatan aku... ye puan2.. kekekekekkekek... :P


Laksa, dan rakan2 nya seperti telur rebus, salad, limau, cili padi, bawang dll.. slrrpppp..jemput makan ye..

3 comments:

mama-syira said...

nanti time kita berjiran, aku akan terjah umah ko soh ko masak.. ekekkee..

whitetulip said...

terjah jgn tak terjah..
boleh jer..
stakat masak air..ape ade hal.. akakakakka..

Erin - Ibu Qistina + Qaisara + Qamilia said...

weh sedap...tetiba lak tekak aku rasa nak mencekik laksa... :D