CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, September 26, 2008

Salam Aidilfitri


Aku ingin mengambil kesempatan yang ada ni nak ucapkan selamat Hari raya buat korang yg baca blog ni..tak kire lah sapa2 pun..
Halalkan makan minum (kalo ada)...maaf kalo ada terkasar bhs..tersilap bicara..kite manusia maaa..mane ada yg perfect.......biaselah.......kire aku mintak maap dari ujung tudung (rambut tak leh..sbb aurat..huahuahua).. smpi ujung ibu jari kaki.....kire 0-0 lah ek..

Untuk yang memandu (skema nya) hati-hatilah di jalan raya...
Anda mampu mengubahnyaa
Pandu cermat ..jiwa selamat...........................................

Perancangan raya aku tahun ni.............mcm biase..berkampung di umah En. A dulu di PD...pd ari isnin petang..then...smpi raya pertama petang baru gerak ke kampung aku di Melaka...
tak jauh..45 menet jer...
Kalo smpat..singgah Muar..umah sedara mara en. A..dan juga tengok atok en. A..
pastu..kalo sempat jugak..gi Kuantan...umah Kak Long..biras aku...die tak balik raya..abang long kena keja.....sian..takpe kak long..next year kite havoc kan umah ek..kui kui kui.....

Plan balik KL dlm hari sabtu....paling lewat ari sabtu lah
ari ahad nak rileks kat umah...

so kawan2...sekali lagi..selamat hari raya..mahap zahir batin ek..
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

3 comments:

b3skut said...

slmt hari raya,ila
ampun maaf dipinta,aku salu usik,buli ko kan
mintak halal sume ye

moga slmt pulang bersama famili yg tersayang

:)

mama-syira said...

puan ila & hubby,
selamat aidilfitri
maaf ye salah silap terkasar bahasa sepanjang kita berkawan ni. halal makan minom.
semoga bergembira menyambut syawal di PD dan melaka.
berhati2 di jalan raya, ingat. ada mampu mengubahnyee...

whitetulip said...

time kasih bes..and farah..
same2 lah kite..hati2 di jalan raya...