CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, September 26, 2008

Eh dan nak raya..!!!!

Pejam celik Pejam celik...dah 26 hari kite berpuasa..lagi 4 hari..insyaAllah..kite akan sambut raya eh...wahh..cepatnye masa berlalu..

Untuk tahun ni..tada yg istimewa pun..sume persediaan pun sederhana saja..
to tell u the truth..aku tak menyopping lagi pun tahun ni... yang baru beli..kuih 2-3 jenis..pastu..baju raya ada lah tempah tu bulan 8 dah siap.. tu jer..
mcm tahun lepas sakan gak aku menyoping...
kenapa eh...ntah lah..takda hati sgt..mebi dok pikir hal rumah yg tengan direnovate tu kot
banyak duit nak pakai haih..kena jimat cermat...hiks..
takper2..at least dah ada rumah sndiri..alhamdulillah
kalao takde aral.. ujung bulan 10 ..aku akan menjadi warga Klang.. hiks..
tak tau lah caner nanti..dah bertahun2 jadik warga Selayang..... selok belok jalan selayang tu dah aku hapal..letak duduk kedai kat mane sume aku dah tau..
tibe2 kena pindah lak...takpela..dlm hal ni..salah sorang kena lah berkorban...
dah en. A keja kat Pulau nun.....takper2....insyaAllah Allah permudahkan amin..

Oh yer..tahun ni aku dpt 2 angpau.. hiks!! satu dari en. A..dan satu lagi dari Boss aku... Time kasih Abang...Tak pakai lagi duit En. A bagi..ari2 die bising tanye bila aku nak perabiskan duit tu
ye lar..tahun ni En. A ada rezeki yg lebih..ape salahnye share kat binik die yg cute lagi manja ni..mauahahhaha.............

Ha ni ada sket gambar..gamba kuih raya aku.. tak byak pun... yg lain2 nanti ditambah dgan kerepek2 dan kacang2 lah..lagipun org dtg bukan makan kuih sgt pun..Tahun depan dah dok umah sndiri leh lah kan..tahun depan lame lagi lar..hahhahaha..takper...perancangan perlu ada..



Ni kek lapis sarawak aku beli dari abang kat ofis ni....comel jer.rase tak cukup...huhu... kek lapis sarawak mmg feveret aku .. setappp..tp tak reti nak buat..lapis2 die yg cantik tue...huhu.




Ni lak.kuih raya aku..chocolate chips spotties dan Snow almond..dua2 beli dari Shida.....perhatikan sampul duit raya tue...kekekekkeke.tu adalah pemberian en. suami...bape keping dlm tu? cuba lah teka..sape betol..aku bagi angpau KOSONG satu...huahuahua................cluenya lebih dari 3 keping..wakakkakakakka.. :P

Ni lak..angpau dari boss aku.......time kasih bosss...:D
tak cukup dgan angpau..die bagi lak aku..hamper raya dier..huahuahua
yg penuh dgan kuih dan cekelat2 tu...time kasih lagi sekali bosssssss..!!!

0 comments: