CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, August 21, 2008

Hujan



Sejak 2-3 hari ni mesti hujan kan..
Sejuk je rase...
sekarang ni..rase nak tidoo...rasa nak baring jer..
kalau dpt melelapkan mata ni..nikmatnyaaa......................................


bila hujan lak..jalan sure jem..mcm petang semalam..
baru setitik dua..dah jem..(perhatikan gambar di atas.., ha time tu..aku dlm keta..nak balik umah..jam baru kul 5:15..tengok arr jemnye..ujan baru setat rintik-rintik)
letih sungguh kaki nak dok tekan cluth..
jalan kuching..especially dari bank negara tu..
mak aihh...teruk betul...
rase nak je parking kat tepi..biar jalan clear dulu....tapi boleh ke wat gitu??...


Bercerita pasal hujan..teringat lagi waktu kecik dulu..
bila mak takde umah jer..sure main hujan..main smpi muka pucat lesi..pastu jari sume berkedut sbb sejuk..

pastu.esoknya siap lah...demam panas..hahahaha
tp mane penah serik...
bila dgar guruh jer..mcm dgar muzik..yg memangil2 utk ditarikan..

Aku suka hujan..sbb sejuk..
pastu..mcm mendamaikan jer
kalo balik kg..hujan...rase besttt nyeee...ntahlah..rase satu perasaan yg best
pulak tu..kg aku masih dikelilingi pokok2..dan kehijauan
bila hujan tu rase sejuk die lain macam.......................
time tu lah nak layan jiwang karat..wakkkaka..

Tu jelah nak cite..kisah hujan nih..
apepun.aku suke hujan..

hujan..ailebiu..ahahhhaah..



p/s: bila..aku sudah tiada...simpan semua laguku, jgn ditangis selalu... - HUJAN.. hiks. :)

1 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.