CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, August 11, 2008

Assignment..

Tadi gi jengah umah mama-syira, kena wat assignment lak...
ha.nilah jawaban saya ye puan farah..

Nama-Nama Timangan Anda:
Ila, adik, cik su, busu..
dgan en. somi...biaselah kot.."sayang..or yang".. rasenye almost sume wifey dipanggil dgan name ini kan...

Anda Seorang Yang:
Sensitif, Penyayang, agak kelakar...

Insan Teristimewa ?? Describe kan Dia Terlalu Istimewa Dimata Anda:
En. A @ En. Somi - he's my everything..
Mak - sebab die melahirkan aku..mekasih mak..
adik badik - i just can't live without my sisters and brothers.. ailebiu sis, bro..muah.. muah..
kawan2.. - Erin, Farah, Ayu, .....( korang mmg spesel di hati aku...)

Lagu Kesukaan Anda:
sume lagu CT Nurhaliza.. aci tak?..
tp paling hot sekarang..ai suke lagu.. "teringat kamu - maya"
"aku sedang makan..ku ingat kamu...aku sedang tidur..juga ingat kamu..la..la..la... "

Makanan Kesukaan Anda:
Semua makanan kecuali Red Meat.. (lembu, kambing, kerbau..a.k.a. berkaki empat sume ai tak penah sentuh)

Warna Kesukaan Anda:
Biru, Pink, Putih

Sikap yang membuatkan anda bengang:
Hipokrit, Berlagak, kuat "kencing" , sombong , bongkak, riak...suke ckp besar mcm bagus2 jek.. bluwekkk..


Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda:
1. Purse
2. Handphone
3. Kunci Keta..

Kali terakhir anda menangis dan kenapa?
Last Week (hari tak ingat)..teringat Arwah Along..rase rindu yg tak dpt dibendung..
Along...saya rindu along.. :((

Tag 6 rakan anda :
tak tau nak tag sape2....sape2 lah yg rajin..sila lah tag kan diri anda..

4 comments:

Anonymous said...

TP, tq! terasa special lak!

Anonymous said...

btw, u are also special in my heart/life!

mama-syira said...

im touched ok. im in the list. thanks fren! ;) u r special too!

whitetulip said...

hihihihi..
off course..
u oll are my best fren eva..!!