CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, August 14, 2008

Cerita Ceriti..

Owh..tadi lunch hour aku wat ape ek..
hikss!!!.. ;)
aku kuar awal sket...saje jer.. dok tingat..aku ada voucher Uda Ocean 50.00 henggit ...
dok pikir nak beli aper..
ahaa....plingg..!!..idea kuar..
nak beli wedges lah...aritu tengok ala2 suwit and kiut gitu ...
dah try..ringan and tak lah tinggi sgt...
which is haku sgt soka....harganya morahan jer..idoklah beratus2...udah name voucher 50.00..ate, idoklah teman nak gi membeli lebih dari harga yg itu..

itupun..ada lagi lebih..top up sket..beli t-shirt kaler cekelat...t-shirt biase jer...saje nak mengabiskan voucher tu..

suke ai tau..tak sabar nak menggayakan..ni seswai kalo kite nak bersantai di ujong minggu...berdating bersama en. A..ataupun pergi melawat teman2 dan sedara mara..ahaksss....
bila dok menerai tadi.baru aku pasan..kaki aku ni cumil jer...ala2..kasut dak kecik

mmg cumil lah saiznya..ahahhahahaha....................

3 comments:

mama-syira said...

wahh bergaya sakan la puan tulip kita dgn wedges baru.. puan orked kita pun dah terinfluence hehe

mama-syira said...

wahh bergaya sakan la puan tulip kita dgn wedges baru.. puan orked kita pun dah terinfluence hehe

rizz said...

mak aii cun gilerr wedges tu..jelless la ahkak....!!