CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, August 21, 2007

Misteri Kehilangan SitiSifir......jeng..jeng..jeng...

tersebut lah kisah...di suatu hari...bertarikh 15th August bersamaan dengan hari rabu
aku menerai lah masuk internet..
tetibe..tak leh..aku try lagik..ingat seber slow
x leh gak...
aku x puas hati...try lagi..dan lagi..smpi kali ke seratus juta
still x leh..

peluh jantan sudah mula menitik..........hati sudah mula x keruan...
ingin saje ku lontarkan ketidakpuasan hati aku pada kerajaan mongolia.kerana membenarkan altantutya datang ke mesia...(ni ape kes ni)..muahahhaa....

lantas...aku mengambil keputusan...menelepon org2 berkenaan...
tetibe..aku dikejutkan dengan perkhabaran..
internet access ku dideniedkan.... dgan alasan..kena buat application baru.......huwaaaaa
sungguh tak adil...aku meraung di tepian meja..
meratap hiba..menangisi nasib ku...
berjujuran air mata..membasahi karpet opisku..

telah ku bulatkan di hatiku, untuk berjumpa dengan boss ku
meminta penjelasan atas perkhabaran durjana tersebut
lantas...boss ku tanpa segan silu
meminta aku..............................membuat..sesuatu ..sebelum die mengapprovekan pengasessan ku kepada internet...
aku terpaksaa...terpaksa...membuatnya...demi inginkan internet access..
wlupun hatiku tak rela..di paksa.....pahamilah..aku terpaksa...............

aku melakukannya dengan hati yg separuh rela...separuh suka....muahahhahha...

huh..sure ingat aku terpaksa buat ape kan..aku terpaksa lah tulis application
kena karang ayat baik punyaa
so aku pun dengan gaya a.samad said...tulis lah berjela justification kenapa saya suka sitisifir
eh..silap..kenapa saya memerlukan internet access
tp dalam bhs omputeh lar..

setelah berhempas pulas...memikirkan idea untuk menggoreng boss haku..
aku serahkan surat tersebut...dengan senyum manis mengoda..sambil kenyit mata lagik..wakkakakkaa..
boss aku tersenyum gatal..dan terus menulis sesuatu..dan terus mengapprovekan keperluan batin ku itu..wakkaakakak.............

ooh..boss..ailebiu poreber.. :D

aku terus laju berjalan ke arah seorang wanita...lantas...terus mengimpom beliaw secara face to face, eh.tak..secara emel lah...berhemanh sket..kata profesional.. .... .dengan nada paling eksen sekali di dalam dunia.. aku ckp.."boss dah approve..tolong proses"....
sambil jalan lenggang lengguk dan mata menjeling komputer (sbb aku antar emel kan)
yang telah merobek jiwa raga bakul seme lah pada diriku ini selama beberapa hari.............

dengan terpinga2 dan sedikit menggigil ketakutan application ku telah diprosesnya aku tau.. ntah dlm hati aku kena sure kutuk kan? sbb terlalu ghairah nak bertenet.. wakakkaakka....nasib aar..

aku menanti dalam debaran..seumpama menanti buah durian yg masak jatuh berdebub ke tanah...
ooh.bilakah penantian ini akan berakhir..

tibe2..pada satu pagi yg hening..aku dikejutkan dengan email aku tanpa berlengah..aku terus masuk ke blog aku nan tercinta..........
ooh...aku mewindu wajah wanita bertutup separuh muke itewww...

aku merinduimuuu..............kelentonggg....................................

begitulah kisah misteri di sebalik kehilangan wanita bertutup separuh muka di sebelah kiri blog ini...walaupun die telah kembali..die akan tetap menutup wajahnyaa separuh begitulah sehingga ke akhir hayat...mungkin pas ni die akan tutup terus rambutnyaa dari di lihat org bukan muhrim..wakkakakakkakka.....

sekian.....................

akhir kata, terimalah pantun 2 kerat dari aku.....
jgn suke mandi sorang sambil berdiri...
jgn biarkan idop korang diselubungi misteri
muahahhaaha....



0 comments: