CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, August 3, 2007

Best fren

dari kiri...err..tekalah sendiri..wakakkaa.. :P

yg tengah tu aku...muahahha.. x cayakan? aku pun x caya..

korang penah ada best fren? or sedang ada or tengan mencari..best fren..dulu aku ada best fren..masa skolah kitoarang ada 5 orang yg rapat sgt2....


rapat mcm isi dgan kuku..nama dorang..elin, faiz, wan, ct and aku.. :) kitaorang sume mmg sehati sejiwa..rapat dari form 1-3..pastu masa form 4-5...rapat even time tu we all dok kelas yg lain2..


bila dah abis skolah..sume bawak haluan........elin ke utm, wan ke ukm, faiz usm, ct utm..aku uitm..mase belajar.mmg lost contact abis lah..x penah jumpe..sekali sekala time cuti sem..kalo ada masa we all gi dating reramai kat One Utama...or Midvalley...seronok sgt..ye lar..time tu time budak2...ape nak kisah............


bile masing2 dah grad...tengah carik keja...mmg masing2 bizi..xde masa nak contact each other.. so..lame2 hubungan tu makin renggang.. sampai sekarang..lagi pulak skarang masing2 dah ada kerja, keluarga sendiri..mmg bwk hal masing2 lar..rindu pulak saat2 skolah dulu.........giler2 je semua.. :)


ari tu ada lah contact Wan.. dah ada baby girl dah dia...congrats wan..pastu faiz pun dah ada baby boy..ct pun boy jugak..elin..katanye masih mencarik prince charming dia...xpelah Lin..kite doakan awak jumpe jugak your prince charming tu ya lin.. :)


bila dah berenggang mcm skarang ni.......rase mcm x best sgt...sbb rase x biase kalo tetibe jumpe tu..betullah kate orang..bile kite x contact each other for sometime..in our mind kite ckp die bz..so x nak kacau.bla..bla..bla.. as time passess..all will think let the others contact, after that one will think,why I should contact first? , Here your love will be converted into Hate, Finally without the contact, the memory becomes weak, they forgot each other, that what was happenned to us.. :(..

pastu, masa belajar pun ada best fren.we all kawan lame dari 1998-2002..baik sgt..dah mcm isi dan kuku...rahsia die rahsia aku..rahsia aku..rahsia aku lar..wakakakkakkaka....acah jer..kire share lah seme..suke duke, pahit manis, masam manis, pedas kelat, tawar seme lahh..

tp bile dah keja..dah berkuarga...seme pun berubah..asal eh??...ntahlah...masing2 dah matang ker ape ker...tp kan.takkan dulu x matang...kekekekkekekek

to be honest..aku ni jenis sayang kawan dan terlalu percaya...kadang tu..family aku bengang.sbb aku ni jenis dulukan org len dari diri sendiri...at last..terkena kat batang idung sndiri..baru sedar.............kadang2 dlm dunia ni..kite perlu selfish jugak lah..terpaksa.... huhu...

so morale of the story..buat baik berpada2, buat jahat buat jahat bebetul..wakakkakakka...ade ke camtu.ish..ajaran sesat mane lah die ajor neh..

so pada korang2 yg ada kawan baik....jagalah kawan baik tu ..contact lah each other..dun wait dorang call..or dorang email..no harm pun kan kalau kite yg start dulu.. :)..

k lar..tu je cite di hari ini.....sekian macih.. :)

0 comments: