CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, December 15, 2008

Check up @ 12th Weeks

Last Saturday, aku gi check up kat Tawakal Hospital.
Kol 10 kuar umah..smpi sane..gi breakfast dulu...sbb lum breakfast lagi..
menggigil rase perut..kehkehkeh..
gi makan kat Restoran Haslam..makan roti telur je..then zass..gi jumpe Dr Jaafar..

Aritu tak ramai lak patient die..salu lame gak tunggu lam 30 menet..kali ni..baru je nak duduk..
dah kena panggil..

Hmm..progress..BP ok..
Berat...dlm masa 3 weeks naik 1/2 kilo ..
pastu... scan baby.... hiks..masa yg ditunggu telah pun tiba..

Baby ok..alhamdulillah perkembangan dia sgt2 ok.. :D


Ni scan aritu..tak clear sgt..sbb amik pakai hp jek..tp sape yg paham tu..leh nampak tak bentuk die..kepala...pastu badan, tangan, n kaki dia.. :)))))...


Ni lak vitamin2 yg aku kena makan...Obimin ngan Calcium..
Disebabkan aku ni "sgtlah senang" makan ubat...aku sgt seriau meliat saiz ubat2 tersebut..bayangkan pun aku dah setat nak muntah..huhu... tp aku gagahi jugak demi baby ...


tu saje lah catatan aku....
next check up ..1 bulan dari sekarang... :)
Semoga semuanya selamat dan sihat ... Amin.. korang doakan ye..time kasih.. :))))))

0 comments: