CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, December 12, 2008

1. Do you think you are HOT?

Yes...I think I'm hot..hot and spicy lagi..muahahahahhahaa
x caya..tanye en. A..
(ala..tetibe lapar terbayang Kepsi..tulah gatal sebut lagi)


2. Upload a fav pic of u


3. Why do u like this picture
Kerana aku rase aku sgt suci murni di dalam bertelekung itu..agak2 insap tak tengok

gambar ini..muahahahahahhahaha

4. When was the last time u ate pizza?
Hmm...i was like 4-5 months ago...Honestly..I dun really like Pizza..Tapi sebut2 camni..nak Pizza pulak...apakah??...

5. The last song u listen to??
Sebelum Cahaya - Letto.. I lurve this song..

6. What are u doing right now beside this?
Makan Kismis.. :D

7. What name u prefer beside yours..
Zahra.. I lurve this name..it sounds so arabic..suka sgt..

8. People to tag..5
xda..nak tag sape pun tak tau...huhu

Ok..Done.. :D

0 comments: