CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, July 27, 2007

balik kg..dan bekfes pree..yayyy!!!!

ni bukan umah kg aku....ekekekek ..
harap maklum.. :P

ari ni ari jumaat..bersamaan dgan 12 Rejab 1428..
mulianya hari ni...
kemuliaannnya terasa ...ekekekekke...(poyo)

ari ni kan..nk bitau..
ada bekfes pree kat opis..rasenye since realignment ni..dah lame
staff tak merasa bekfes pree..
dedulu...salu je ade
selang 2 minggu..ade je yg sudi menyedekahkan alfatihah..eh..silap
menyedekahkan bekfes kat pakir2 opis neh..ekkekekek...(aku ler tue)

petang ni balik kg...kg PD ..(semestinye bukan kg aku..uhuk..)
tp xpelah..dah lame x balik..
ape nak beli utk dorang ni...................aduihlahhhh
x kan nak beli kan sport rim..(mementanglah dorang beli keta baru)
x kose tau.............
kang aku belikan stereng baru tau..huhuhu..............

tpkan.sebenarnyer xde lah best sgt pun nk balik kg ni..ekekkeke
aku lagi sker spend masa kat umah sndiri...
wlupun umah aku kecik..x lah sebesar umah kg kan
tp at least...aku damai kat situ..wahhhh..damai.....gitu..

xpelah..nnti pas balik kg
aku update lagi cite pasal kat kg..pastu kalo sempat aku amik gambar kat kg
ok..adios amigos..
gua berambos...

0 comments: