CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, July 31, 2007

cite semalam

CAMNI LAH LEBIH KURANG AKU EXHAUSTED SEMALAM..WAKKAKAKAKA

smalam lebih kurang kul 515..mcm biase..aktiviti gi kelas dah bermula..
dah lebih kurang 3 minggu kelas start..
aduh..yuran x byar lagi..jauh lah Bank Islam tu..
kan bagus kalo kat sebelah ni..dah lame dah byar..
siap byar extra lagik...ekekkekeekke

so berbalik pada cite semalam..hangin betul satu badan
dari pagi lagi aku dah lah x sihat..
sakit gigi, sakit paler..sume sakit
tu belum kire sakit hati lagik.........adehhhhh
keja lak tu.berdabel2...
PA sorang tu takde..keja die sume aku kena take over..
letih mmg lar teramat2..
terkejar2..kejap kedepan..kejap kebelakang.
tired? yes..i was exhausted yesterday...
petang plak ade kelas...wallaa
mmg lengkap lah hari hangin sedunia semalam..................

masa kat parking tu pulak..ada satu lori kap lam ya nga ni..ampeh.com tu..
mmg custard...
dah lah die turun kat laluan keta naik..suke hati laki tiri adik angkat kucing belaan die jer.. huh!!!
dah tu..masa aku nak touch parking pass tu..tetibe die dok hon2 aku
ampeh tul lah manggis nih...
die ingat die bwk ferrari agaknyaa...lori sayur pun lawa tau dari lori ko..
pastu bile die dah hon2..aku gerak jer..die bayar..pastu tetibe kat traffic light tu
die ptong aku..ak ena...mmg lah dasar manggis
bak kata opismate aku...manggis ni..kalo jalan kaki pun berlagak...wakkakakakakkakakka..
tp mmg betul pun..tengok je lah bile time die raya kat bt.caves tu
kalo jalan kat jalan kuching tu..mmg cam jalan dier..ampeh....satu lane die tutup jalan..dgan bagaknyaaa..mmg custard tul..!!!!!!!!...
so pas traffic light ijo..aku jalan ler...x pasan lak mane lori manggis ni dah berambus...ke cheras kot..elok lah..takut gak aku..kot2 die follow aku kan.............maklumlah ilmu tekwando aku x abes lagi,..lesen senjata api pun lum apply..wkakakakakkaka..................... :D

kuar2 ofis jer dah jem kat federal tue..smpi s.alam cepat gak lah..even jammed pun ok lagi
lah....smpi dlm kul 540pm..
smpi2 mati enjin..terus lelap kejap...aduh..letih seh........

kul 630..kelas dah setat...tp tunggu2 lecturer x smpi lagi..borak2 lah ngan klasmate ..
dlm kul 650 cmtu baru lecturer muncul...
puan ni kelakar sket..mcm mak2 gitu...Prof Musalmah nama dia..baik..very motherly
tp kelakar...kalo kelas die x gelak x sah..
die ckp direct jer..perli pun direct jer........
smalm ok lar..dptlah catch up ...sbb x gi kelas ari ahad tu
ye lar..kat kg..lagu mana nk gi kelas.. :D
puan soh angkat tangan sape x dtg ari ahad..aku angkat jer.puan tanye

asal x dtg..aku kata.."saya diluar kawasan puan"...puan gelak...kekekekekekek..........................
ailebiu lah puan.....

pastu..belajar..belajar..abis kelas dlm kul 920pm...
abis2 terus aku cabut...zooommmmmmmm
sbb nk kejarkan prison break...
wakkakakaka...ailebiu lah scotfield..ko mmg buat aku jatuh hati, jantung, buah pinggang, pankreas, seme lah organ2 dalaman aku ni ko dah jatuhkan..huwaaaaaa... :P

smpi umah kul 1020..waah..salu 45 menet.mlm tadi sejam..oowh..ade sket jem kat pintu kuar uitm tu...huh..sume berebut nk tengok prison break lah tu..wakakkakakka..mandai jek aku ni kan.. :P
kat pintu tu sebbek x kena tahan dgan abg guard..last week..2 kali aku kena tahan..masuk ngan kuar..hampehss.....
sbb aku xde sticker..aah..malaslah..dah nak abis stadi dah..wakkakakkaka..
selambe je kan........eleh.pak guard tu aku tau..nak ngorat..tp aku bolayan..
sbb aku tengok punye byak keta de pun kena tahan..pastu lak..member2 aku seme xde sticker..
selamat jer...aku jek kena.............
lenkali aku nak sengih dari jauh..aku ni mmg seriyes je muke..agaknye pasal tu lah abg guard ni x pueh hati..wkakakkakakkaka..lantak ko lah abg guard..janji aku dah tipu sunat korang..wakkakaakkaa...aku ckp sticker kat keta lain lar....pastu aku ckp aku nk gi jumpe lecturer lar...nasib lahhhhhhhhhhhhhhhh..ampunnnnnnnnnnnnnnnn..!!!!!!...

huhu..tu jelah cite aku semalam.........
ari yg menensenkan aku..

ari ni gigi sakit sket2 ...boleh lah tahan lagi..
director takde ari ni.. :D leh aku sengih2 kat sini..
tp keja die tinggalkan byak gakkk.................
tu belum kire boss original aku...wakkakakaa..boss sori boss..tomolow never dies..tomolow i'll back to my place..u dun miss2 me ok...because i oso don't miss2 u..wkkakakkaka...

oh yer...sebelum lupe..td aku dpt sepasang kain..........
boss aku lah ni..gi penang..beli kan aku kain..wkakakakakaka
ari tu sms siap tanye nak kaler aper..malu den..
tp aku bls lah jugak...kang kta x sudi.................

mekasih boss..sayang bosss..ailebiu boss
muahhhhhahahhahha................

k lar...smpi sini dulu...daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

0 comments: