CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, November 24, 2008

Kembali

Aku kembali lagi..
Hari ni..24hb Nov 08
hampir sebulan blog tak berupdate....bukan takda cerita
tapi kemalasan melanda...mood takda...

Bagi yg dah tau...Alhamdulillah..aku akhirnya disahkan pregnant...anak yg pertama
masa pas raya hari tu..
Entah kenapa..hati berdetik lak soh cek..even masa tu..baru lewat 3 hari..
masa mula-mula check tu..
mcm tak percaya pun ada..siap ingat pregnancy test tu rosak ke ape ke kan..
En. A lagi lah..ada ke dia ingat aku nye tarikh period next week nya..tu die cam
"awal nya leh detect"..sabar jelah....

Sampai ofis..aku terus gi klinik..tp tak gi cek pun...mintak nurse bwah ni satu lagi pregnancy test
mcm tak caya gitu kan..cek kat ofis..
still same..dua line yg kuar...rasa nak nangis..tapi buat biase2 jer..terus MMS gamba kat hubby
die pun cam biase...we all dah decide tamo excited sgt..mcm dulu...excited sgt pun tak elok kan
yg penting...syukur pd Allah..akhirnya doa kami dimakbulkan....
sob sob sob..mmg hepi sgtttt.....

Now..aku dah masuk 10 weeks..
Doa aku agar kandungan ni selamat sehingga dilahirkan..membesar menjadi anak yg soleh/solehah... Amin...
Frens...Terima kasih jugak atas doa kalian ye..

Oh ye..kalo orang pregnant kebanyakkan salu sinonim dgan muntah2 kan..
aku so far..Ok lagi..loya ada....tapi tak smpi muntah lah..
ok lah kot...
tapi tak kisahlah kalau ada...janji si kecik selamat di dalam sana.. :)))

Last saturday, pergi check up..
nampak tangan, kaki die dah mula terbentuk
pastu jantung die..dup dap dup dap..hiks..cute..teruja..
ye lar..first timer mcm aku ni..tp tak kirelah first time ke..10th time sekali pun
anak kite ye tak.....
kalo tak teruja tu...something wrong lah tu..hiks..
lagi 3 minggu jumpe doctor lagi.... masa tu dah 3 bulan..insyaAllah.. :))))

Ok lar...ni je nak update..
gamba takde...
tataaaaaaaaaaaaaaaa

2 comments:

rizz said...

Congrat!!!

Hopefully future mom dan kandungan selamat semuanya ..Ameen...!!

whitetulip said...

Thanks Kak Rizz

Aminn..